Potřebujete jakékoliv víno nebo zboží z našeho e-shopu reklamovat? Pojďme se do toho společně pustit. Snažili jsme se celý reklamační proces maximálně ulehčit tak, aby pro vás byl co nejrychlejší a nejpříjemnější.
- Pokud chcete zboží vrátit, informace naleznete na stránce Vrácení zboží
REKLAMACE = NEJLEPŠÍ FORMA NAŠÍ REKLAMY
Na reklamace se díváme úplně jinak než většina ostatních. Vytvořili jsme si jednoduché pravidlo, které říká, že reklamace je nejlepší forma reklamy.
Víte, jak se poznáte dobrého eshopového part´áka? Jednoduše. Poznáte ho až ve chvíli, kdy chcete reklamovat zboží. Však to dobře znáte, když ptáčka lapají, pěkně mu zpívají... A dobrého a poctivého obchodníka poznáte právě až ve chvíli, když potřebujete se zakoupeným zbožím pomoci nebo ho rovnou reklamovat.
Přesně proto víme, jak máme k reklamaci přistupovat. Můžete se spolehnout, že uděláme maximum pro to, abychom ji vyřešili co nejrychleji. Nehrajeme si na zákonné lhůty 30 dní, budeme na reklamaci makat od prvního dne, abychom ji vyřídili co nejrychleji. Během reklamace spolu budeme v kontaktu, ať máte neustále aktuální informace o tom, co se s celou záležitostí děje.
NÁVOD NA PODÁNÍ REKLAMACE:
1. Stáhněte si reklamační formulář ve formátu Excel či PDF
2. Vyplňte formulář - doporučujeme popsat závadu co nejpřesněji, klidně připojte nákres (červená políčka jsou na nás)
3. Vytiskněte formulář a podepište
4. Připojte daňový doklad - fakturu
5. Formulář s daňovým dokladem vložte do zásilky, která bude obsahovat kompletní zboží (ne pouze reklamovanou část), které je třeba zabalit tak, aby balení dostatečně bránilo poškození výrobku během přepravy, a to včetně obalu výrobku
6. Odešlete na naši adresu - klasickým způsobem, samozřejmě bez dobírky :-). Adresa je: PELVINS s.r.o., Čejkovská 1509, 691 02 Velké Bílovice
ZASLÁNÍ REKLAMACE POŠTOU JE KLÍČOVÉ
Víme, že byste rádi vyřídili reklamaci přes telefon, i nám by se to líbilo. Bohužel to ale zatím není legislativně možné a je třeba splnit určité kroky, tzn. odeslat reklamované zboží klasickou poštou (pro konzultaci ale volat můžete). Ke zboží také nezapomeňte připojit formulář a ostatní důležité věci, popsané výše. V opačném případě nemůžeme reklamaci přijmout a tím se celý proces prodlouží, takže je lepší hned připravit veškeré podklady správně, aby vše proběhlo jako na drátkách.
VYŘÍZENÍ VAŠÍ REKLAMACE
Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy hodnotí přímo výrobce, dovozce zboží nebo oprávněná osoba (např. zbožíznalec), který k tomu vydá své písemné stanovisko. Klasická byrokracie, ale nebojte, všechno budeme hlídat, aby celý proces proběhl hladce.
Pokud reklamaci uznají (hurá), zašleme vám opravený, nový kus (u vína vždy) nebo vám vrátíme peníze převodem na váš bankovní účet nejpozději do 14 pracovních dnů (peníze nevracíme složenkou). U oprávněné reklamace máte ještě navíc nárok na úhradu poštovného, a to v přiměřené výši.
VÍCE INFORMACÍ
Snažili jsme se popsat to nejdůležitější. Přesto, pokud byste měli k reklamacím jakékoliv otázky, neváhejte se na nás kdykoliv obrátit. Samozřejmě máte k dispozici i kompletní Obchodní podmínky, kde se dozvíte do puntíku úplně vše.
Ing. Stanislav Hrabal
Spoluzakladatel pelvins.cz a duší vinař